måndag 8 juni 2009

Obduktion och dödsbevis...

Ja det låter ju inte så roligt men det är vad vi har sysslat med sedan vi kom tillbaka till skolan. Strax innan vi gick ut på LIA så fick vi (0m vi ville) titta på en obduktion på film. Det kommer att ta lång tid innan jag äter kidney-bönor igen om man säger så. Men det var lärorikt med tanke på att vi skriver "riktiga" obduktioner nu.

Denna veckan är det bara skola onsdag, torsdag och fredag. Torsdag och fredag är det dessutom bara halvdag. Så nu börjar det kännas att det snart är terminsslut, det händer liksom inte så mycket. Lärarna tycker inte att det är någon idé att börja med något nytt. De får ju bara repetera allting igen till hösten. ;-)

Förra veckan var jag hemma hos Karin och fick lite hjälp med ett scrapprojekt som jag hade kört fast med. Tanken är ju att bloggen ska handla lite om scrapping också även om det har varit lite tomt på den fronten. Så eftersom jag inte har något att visa upp än så lägger jag ut en fin sommarbild på Fredde så länge.

1 kommentar:

  1. Vilket fint foto!!! Perfekt att scrappa på : D Jag hjälper gärna till en gång till. Ha det så bra och var rädd om dig!

    SvaraRadera