tisdag 9 juni 2009

IT säkerhet

Idag gjorde jag färdigt mitt arbete i IT-säkerhet som ska lämnas in på fredag. Jag är så nöjd! Eller ja... Nöjd och nöjd. Jag hade börjat skissa på en del idéer och upplägg och tittat efter lite material. Har även en bok om IT-säkerhet som jag hade när jag läste på högskolan. Allt var väl tills jag fick reda på att vi inte behövde göra något avancerat. Broschyrer och faktablad mailades ut och sedan var det bara att klippa och klistra... (!?!) Jag personligen förstår ju inte meningen med att göra ett arbete där man bara kan klippa och klistra, vad lär man sig av det?
På högskolan var det strängeligen förbjudet att ens kopiera en halv rad. Så jag tappade sugen helt med mitt arbete som skulle bli så fint men klart är det. 8 sidor, klippt och klistrat.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar