fredag 29 maj 2009

Sista dagen....

Idag gör jag min sista dag på ortopeden. Det känns lite vemodigt, nu när jag har varit här i 7 veckor. Förra veckan var jag ledig då vi var i Prag. En helt underbar vecka som jag ska berätta mer om i ett inlägg framöver.
Denna veckan har varit hektisk med studiebesök och slutbedömning på måndagen och på tisdagen var jag med sköterskorna och på operation. Jag fick se en operation av ett karpaltunnelsyndrom. Jag hade gärna varit med och tittat på en knäprotes eller en höftprotes med tiden har inte riktigt räckt till till det.
Det absolut roligaste under min praktiktid har varit att sitta i receptionen. Det är roligt att träffa alla patienter även om alla inte är särskilt trevliga...
I helgen ska vi på 50 och 20 års fest så det blir nog livat.
Ha en bra helg!

1 kommentar:

  1. Det är ju inte klokt vad tiden går fort... Roligt att du har trivts på ortopeden.
    Ha det så bra och roligt i helgen!

    SvaraRadera