måndag 24 augusti 2009

Fullt ös...

... medvetslös. Så var det verkligen igår. Vi var ute ett par timmar i skogen och Zorro fick springa lös. Han for fram och tillbaka som en stolle och jagade kottar. Tråkigt att vi inte kan ha Athena lös men hon har inte riktigt fattat att det inte är jakt alltid. Det räcker ju att det har puls för att hon ska jaga det. Så på kvällen var det två stycken mycket trötta hundar som låg utslagna i varsin soffa. Så trötta att de inte ens hörde när husse kom hem efter bockjakten...

Fick en fin bild på Athena där hon för en gång skull tittar in i kameran utan att se lömsk ut.

På måndag börjar skolan igen. Men vi börjar nätt med varannan dag, alltså måndag, onsdag, fredag. På måndagen ska vi ha kick-off för de som börjar läsa första året. Vi har fixat lite lekar och fika.

Och ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN börjar jympan med Friskis&Svettis igen. Jag är jätteglad att "min" ledare M kommer tillbaka och jag kan värda för henne igen.
Hej hopp!

3 kommentarer:

  1. Ja, den där jaktinstinkten e lurig den...

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med hund?! Jag är så glad att min Sigge är hemma hos mig igen. Idag var jag och träffade vår nya dagmatte! :-) Och vilken söt bild på er vovve. :-)
    Jag ser verkligen fram emot måndag, ska bli jättespännande och roligt!

    Kram, Anna.
    http://www.devine.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej hej!!!! Vilket härligt foto på Athena! Scrapvarning!! Jag har ngt litet till dig på min blogg..... Kram Karin

    SvaraRadera