onsdag 19 augusti 2009

Bus...

... bus och åter bus. Det är det roligaste jag vet. Men Athena är lite hårdhänt ibland och då blir jag lite rädd.


Efter jag har busat blir jag så trött, så trött så då är det skönt att ha husses öra som huvudkudde. :-)

I förra veckan följde jag och matte med husse till jobbet. Jag fick åka traktor när husse putsade en gräsäng. Och veckan efter det fick jag vara alldeles själv på prao hos husse en dag när han körde traktor och hjullastare. Det var roligt, jag såg ut så bra genom bakrutan där jag fick en egen plats.

Jag har också varit på utflykt i Halmstad. Jag fick åka med husse i lastbilen när han skulle hämta mäsk. Men det var jobbigt. Där var så många cyklister överallt och de MÅSTE man skälla på.

Nu ska jag smyga mig på Athena för jag vet att hon ligger i sin fåtölj och sover. Det är så roligt!
Voff, Voff!

2 kommentarer:

  1. Härligt med små valpar, vilken energi de har!! Har du sett Harry Potter än?? Vi går här och väntar på en ledig kväll fortfarande ( mannen jobbar ju alltid) Hoppas att vi kan få ihop det snart...Ha det bra!//Karin

    SvaraRadera
  2. Vad fin han är! Här är det också mys med husse som gäller! =) Stor kram (och mycket bus) från Millan till Zorro!

    SvaraRadera