måndag 13 april 2009

Glad Påsk!

Nu har jag inte varit här och skrivit på ett tag men nu är det dags igen. Skolan har varit hektisk ett tag med besök av kvinnojouren, sjukhuschefen, sluttenta i anatomi, etik och medicinsk terminologi. Imorgon startar LIA'n och jag har blivit placerad på ortopeden efter mycket om och men och lite mygel från sjukhusets sida... Så nu blir det 7 veckors allvar, HA-HA!
Jag har uppdaterat min låtlista och Karin; tack för i torsdags! Det var jättetrevligt, första låten är till dig, så kände du nog dig då.
Ha en fortsatt bra helg alla!

1 kommentar:

  1. Tackar tackar!! Tack själva för att ni kom och för att ni stannade lite så jag fick en chans att prata lite i lugn och ro...Hoppas att det blir bra på ortopeden, trots allt strul. Ha det så bra!!

    SvaraRadera