fredag 4 juni 2010

Två veckor...

Nu har jag jobbat två veckor på ögonkliniken på sjukhuset i Halmstad. Jag trivs jättebra men jag tror att jag har glömt hur det var att jobba heltid. Man hinner ju ingenting!

Zorro och Athena står i sin hundgård när vi jobbar på dagarna så nu är de trötta på kvällarna. Fast det hinns ändå med en hel del bus och hyss och för min del: lärdomar. Som att:
- Inte ha läppglans i en handväska som Zorro får ner näsan i.
- Inte glömma CocaCola-flaskan på bordet.
- Inte ha bollarna liggande på gräsmattan när det ska snabb-kissas mitt i natten.

Ha en trevlig kväll mina vänner!

1 kommentar:

  1. Roligt att du trivs på nya jobbet!
    Zorro är ju för rolig. Nog för att man har hört att man blir pigg på Coca Cola men läppglans????
    Ha en skön helg! Kram Karin

    SvaraRadera