torsdag 5 mars 2009

Ledig...

...I fyra dagar! Så grymt skönt!
Det enda jag måste göra i skolarbete är att göra färdigt mina journalövningar och skriva en logg i etiken. Vi har som uppgift att varje gång vi har en gästföreläsare så ska vi skriva en logg med egna tankar, reflektioner, funderingar...
Vi hade besök av Marita i tisdags som har en kompis som jobbar för Läkare utan gränser i Sierra Leone. Hon visade bilder och pratade om olika möten hon gjorde i Afrika när hon var och hälsade på henne.
Igår fick vi tillbaka ett av proven vi hade för två veckor sedan, Medicinsk Terminologi. JAg blev nöjd men ändå besviken. ½ poäng från VG. F....N! Men visst 34,5 av 37 är absolut inte dåligt... Men s...t också!
I eftermiddag ska jag hem till Karin och hon ska hjälpa mig komma igång mer med scrappandet. Jag har en massa bilder från vår Australien-resa som jag vill göra lite roligt med men jag vet inte hur jag ska komma igång...
Hoppas alla får en trevlig dag! Och Linda, om du läser detta; Grattis på födelsedagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar